1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

KATEGORIE
AVANTGARDA BIBLIOFILIE, KRÁSNÉ KNIHY BELETRIE POESIE HISTORIE UMĚNÍ SPOLEČENSKÉ VĚDY ZEMĚPIS KNIHY S PODPISEM A AUTOGRAMY NOVINY, ČASOPISY A SBORNÍKY GRAFIKA, KRESBA, MALBA CIZOJAZYČNÉ MILITARIA PRAGENSIA STARÁ ŘÍŠE FILMOVÉ PLAKÁTY PLAKÁTY propagační a jiné, REKLAMNÍ TABULE VARIA (Sport, řemesla, karetní hry aj.) ŠACHY KUCHAŘKY (Jídlo, pití aj.) PŘÍRODNÍ VĚDY / MEDICÍNA VĚDA A TECHNIKA ANTIKA STARÉ TISKY, 19.STOLETÍ SCI-FI, KOMIKS, FANTASY, HOROR KOMIKS VÝTVARNÍCI EDICE EXIL ABSURDITY EROTIKA SVĚTOVÁ ČETBA NÁRODOPIS

125434. Typ, Ilustrovaný měsíčník pro úspěšné podnikání, Ročník XII., číslo 1-12 (1938)

Praha – Bohumil Janda - Sfinx 1938
obálka Sutnar, Ladislav
pevná plátěná vazba
636 stran
stav dobrý
popis stavu – ze strany 112 byl vystřižen kousek inserce; list 547/550 je uvolněný; vazba je malinko zkosená a ušmudlaná

OBSAH: Dvanáctý rok...; Co nového ve světe podnikání; F. A. MARTEAU: Neobyčejná reklama pro obyčejný výrobek; V podnikání se vyplácí chytrost, ale ne chytráctví; A podívejme se...; Rady zkušeního obchodníka; Leden - za kamna vlezem?; JIŘÍ HALLER: Stručný kurs správné obchodní češtiny; EMIL KUDRNA: 1000 českých a cizojazyčných zkratek; Otázky našich dnů; KAREL BUCHTA: Jak lépe kalkulovat; OSWALD HERMANN: Co jsme viděli zajímavého v Dánsku a Švédsku; Kurs živnostenského práva pro obchodníky; Kdy posílat náborové dopisy; Pokyny, aby váš odprodej byl neočekávaně silný; ALOIS ŠKRABÁNEK: Výklady na bílý týden a po Novém roce; Stručný kurs jak zvýšit obrat a zisk; Myšlenky, které jsou peníze; Nápady jenž pomáhají detailistům; Praktické příklady z odbytu a prodeje; Vyzkoušené myšlenky; Co se osvědčilo živnostníkům; JAN BRABEC: Šest reklamních nápadů; Problémy našich čtenářů; Dovésti najít pomoc a dovésti pomáhat - předpoklad úspěšného života i podnikání; Oči a mozek jako základ pokroku; Jak na to, abyste měl z veletrhu opravdu zisk; Pokyny zástupcům, kteří chtějí mít úspěch; JOSEF HENRYCH: Jaro + výkladní skříň + aranžér; Kancelář - proč v ní vznikají chyby a nepořádek?; KAREL BUCHTA: Jak kontrolovati účty; Automatické evidence - abyste neměl neplatící zákazníky; Jakého druhu je váš vliv?; Jak se mění ceníky zasilatelských obchodů; JAN BRABEC: Reklama k srdci i k peněžence; Přehlídka archivu, která se vyplatí; Záleží na odpovědi budoucnosti; Kancelář - proč se v ní tolik šíbruje; Supermarkets - poslední distribuční novinka Ameriky; Stránka mladých lidí; Příklady dobrých reklamních nadpisů; Tři neobvyklé výklady; Jak pečovat o to, aby váš mozek zůstal úrodný; Režie versus zisk; Jak navštěvovat zákazníky poštou; Jak prodávat s úspěchem; KAREL BUCHTA: I na odpadcích dá se získati; Dobrovolné řetězce amerických obchodníků; Jak mohou malí obchodníci konkurovat velkým podnikům spoluprací; Náměty pro potravinářské výklady; Co se dnes děje v reklamním světě; Nic nemá takový význam, jako spokojenost a štěstí; F. A. MARTEAU: Propagace zdraví a zdatnosti v Anglii; Příklady písem pro nadpisy, které mluví svým vzhledem; HENRYCH: Výklady pro léto, sporty a letní pobyt; Jak se připravit na letní obchod; JAN BRABEC: Kdo se bojí - nemůže dělat dobrou reklamu; Československo - zemí tvořitelů; Návod, jak správně používat telefon; Kancelář - praktické pokyny pro ni; Čtyři předpoklady dobrého vedení podniku; Nové směry i v katalozích technického zboží; Časové výklady; Vynikající obaly; Co se osvědčilo v praksi - návod pro úspěšné vyřizování dotazů poštou; Proč je moudré klást stále otázky?; JAN BRABEC: Reklama vtipná; Praktický příklad propagace v lidovém peněžnictví; Metr na měření hodnoty lidí; Osvětlení a malba obchodních místností; Pýcha předchází pád - u firem i národů; Zkušenosti novináře s naší insercí; Jsou prodavači za pultem nejslabším bodem v podnikání?; Žijeme v době falešných nálepek; JAN BRABEC: Reklama vyznamenaná; Jak snížit výdaje na náborové dopisy; Banka Slavia v roce 1937; Připravujete správně svůj úspěch?; JAN BRABEC: Každý něco pro vlast; Rozhovor se šéfem velkého podniku - jak získává zaměstnance pro spolupráci; Kancelář - praktické pokyny pro ni; GASTON CRIEL: Dva francouzské výklady; Americké plakáty; Novinky v úpravě výkladních skříní v cizině; Jak si vyrábět schopné zástupce; Pokyny pro odprodej na konci léta; Jak oslavit jubileum založení firmy; Jak snížit riziko; 25 způsobů, jak může zástupce odpovědět na námitku ceny; JAN BRABEC: Zábavná a poučená cesta po reklamním světě; Reklamní poradna; Malé velké myšlenky; F. A. MARTEAU: Příklad reklamy šeptem; Desatero, jak řídit sebe sama; KAREL BUCHTA: Když selže u dlužníka exekuce; Drobné ale dobré nápady; JOSEF HENRYCH: Jaké výklady na podzim?; JAN BRABEC: Co by se pro vás hodilo z této reklamy?; Přehlídka dobrých zkušeností a úspěšných lidí z celého světa; Nikdo mi to neřekl; Jaké obaly pro letošní vánoce?; Co vás nejvíce zajímá?; Jak sestavit prodejní příručku; Co jsme kde viděli?; Nové myšlenky ve výstavnictví; Jak má být service výrobců obchodníkům?; Podzimní výkladní a jiné skříně; Jak prodává konkurence?; Dopis starého mládence obchodníkům; JAN BRABEC: Osm ukázek reklamy dobré a časové; Vidí obchodníci svoji hlavní konkurenci?; JAN BRABEC: Byli jsme a budem; 75 pokynů, abyste byl dobrým ředitelem; A. ŠKRABÁNEK: Nové myšlenky pro výklady; F. A. MARTEAU: Švédské výklady; Ochota nejen brát, ale i dát; Novoroční dárky, kterými si udržíte zákazníky; JAN BRABEC: Nápady pro propagandu a reklamu; EMIL KUDRNA: Anglický kurs pro obchodníky (Commercial English); Podnik a půdu nejde vymrskávat; JAN BRABEC: Čeho je obchodně nejvíce třeba v novém Československu; Proč jsme to neučinili dříve?; Jak na to, abyste byl spokojen s prodejním výsledkem i letošních vánoc; Jak může dopisní papír pomoci prodávat již svou hlavičkou; A. NEBESKÝ: Jak si udržeti vkladatele; Vánoční výklady; Co dělat, klesne-li náhle obrat; ERVÍN WIESNER: Nezávazné reklamní návrhy; Jak proměňovat myšlenky ve skutek; Jak se hledá v pozemkových knihách?; Více rozmanitosti do úpravy naší inserce; Proč obchodníci v malých městech ztrácejí zákazníky; JAN BRABEC: Reklama časová a pohotová; JAN BRBAEC: Díky a přání všeho dobra odběratelům Typu; F. A. MARTEAU: Příklad, jak použít jubilea obchodu k propagandě; Reklamní figurka z výrobků; Jak proměňovat myšlenky ve skutek - strachem nebo vedením?; Jak jsou přijímány nové myšlenky; Upomínání zámožného dlužníka; Výklady pro bílý týden a výprodeje; Plýtvání reklamním materiálem; Jaké mají býti měsíční firemní zprávy; Zanedbávání zaměstnanců je velkou škodou pro podnik i národ; Kdyby lékaři pracovali za týchž podmínek jako reklamní poradci a tiskaři čili: skutečná povídka ze života, která pro mnohé čtenáře Typu poučná být může a jedním z postižených napsána byla, aby ke konci roku odlevil mysli své za příkoří v roce utrpěná; Aber die Koncen.

800 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK