1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

20. prosince 2024 — omluva

Vážení zákazníci, omlouváme se za dočasný výpadek pevné linky 222 222 226. Volejte na 737 878 957

Děkujeme za pochopení

KATEGORIE
AVANTGARDA BIBLIOFILIE, KRÁSNÉ KNIHY BELETRIE POESIE HISTORIE UMĚNÍ SPOLEČENSKÉ VĚDY ZEMĚPIS KNIHY S PODPISEM A AUTOGRAMY NOVINY, ČASOPISY A SBORNÍKY GRAFIKA, KRESBA, MALBA CIZOJAZYČNÉ MILITARIA PRAGENSIA STARÁ ŘÍŠE FILMOVÉ PLAKÁTY PLAKÁTY propagační a jiné, REKLAMNÍ TABULE VARIA (Sport, řemesla, karetní hry aj.) ŠACHY KUCHAŘKY (Jídlo, pití aj.) PŘÍRODNÍ VĚDY / MEDICÍNA VĚDA A TECHNIKA ANTIKA STARÉ TISKY, 19.STOLETÍ SCI-FI, KOMIKS, FANTASY, HOROR KOMIKS VÝTVARNÍCI EDICE EXIL ABSURDITY EROTIKA SVĚTOVÁ ČETBA NÁRODOPIS

125744. Typ, Ilustrovaný měsíčník pro úspěšné podnikání, Ročník XI., číslo 1-12 (1937)

Praha – Bohumil Janda - Sfinx 1937
obálka Sutnar, Ladislav
pevná plátěná vazba
668 stran
stav dobrý
popis stavu – svrchu stran 414-445 je patrná malá skvrnka od vody; papír je nepravidelně zahnědlý; plátno je krapet ušmudlané; na přední předsádce je přípisek 857 E / IV

OBSAH: Soutěž na nejlépe upravené dopisní papíry; K čemu se hodí začátek nového roku; Užijte roku 1937 co nejlépe!; 3 věci, kterých je dnes nutně třeba; Úplný kurs reklamy; Příklady dobře stylisovaných záruk; A podívejme se...; Praktické příklady z prodeje - evidence starých zákazníků; JOSEF STEHLÍK: Stručný daňový kurs pro obchodníky a živnostníky; JAROSLAV KRSEK: Důvěrníci reklamního šéfa; 50 otázek pro lepší prodávání za pultem; Máte již doma všechny pohledávky z roku 1936?; Praktické pokyny pro úspěšnější prodávání; Co se osvědčilo živnostníkům; F. A. MARTEAU: Společná propagace, příklad jejího úspěšného provedení; Spolupracujte se svým šéfem; Dopis přátelům aranžérům o výkladech v masopustu; JAN BRABEC: Příklady dobré reklamy s mnoha HP; Nápady jež pomáhají detailistům; FRANTIŠEK XAVER: Chyby z prakse - jimiž se moudrá hlava učí; EMIL KUDRNA: Francouzský kurs pro obchodníky; JAROSLAV RICHTER: Živnostenskoprávní poradna; Jak VÍC může získávat reklamníky; Je dobře mít babičku jasnovidku; Jak byl zvýšen obrat u dosavadních zákazníků; Praktické příklady z prodeje - jak potvrdil objednávku; Zavedl jste již normalisované formáty?; Úplný kurs reklamy; Jak zařídit uzenářství, dobře prodávat a upravovat jeho výlohy; MILOŠ BLOCH: Co se mi v reklamě nejlépe podařilo - a proč?; Užívejte svých peněz; JAN BRABEC: Jak to v reklamě má být a jak také je!; Co chybí Třebíči?; Klid a hrubá rozvaha; Překvapující obsah tři tajemných skřínek; F. A. MARTEAU: Představujeme číšnici Nippy a prodavačku Sally; Jak najít pro továrny nový výrobek; Abeceda podbízení; Pokyny zástupcům, kteří chtějí míti úspěch; Obchodník v drobném po velikonocích; Jaké výklady pro jaro; Povinnosti správních radů akciových společností; JAN ZENKER: Úředník u telefonu; JAN BRABEC: Změna a neobvyklost jsou kořením reklamy; Správná politika v době krise a konjunktury; Ze sjezdu Svazu pro rozšíření moci byrokracie; JAN BRABEC: Správní obchodní politika při stoupajících cenách; Několik praktických pokynů pro velké firmy (továrny); Pohádka o ideálním úředníku; JAROSLAV RICHTER: Co je a co není nekalou soutěží podle usnesení obchodních gremií a živnostenských společenstev; Propagace novinek z radiooboru; Reklama diapositivy - jak ji dělat účelně; Desatero, jak malý detailista může zvýšit svůj obrat; Zkušenosti úspěšných lidí a firem; Malé změny, které zlepšily kancelářskou práci; Jak udělat z nevýnosného obchodu výnosný; Peníze jako tvořitel přátelství; Sen o psech baskervillských a kouzelném klacku; Vítězné americké inserty a obaly roku 1936; Co jsme viděli praktického - jak je u náborových dopisů používání doušky; Abyste měl z letních hostů užitek...; Vývoj reklamy ve Svazu sovětů; Svět i podnikání jsou ve stálém pohybu; JOSEF HENRYCH: Jaké výkladní skříně v létě?; JAN BRABEC: Propagace cizineckého ruchu, Místo mluvení O - příklady JAK; A pokladna zeptá se, co jsi dělal v létě?; B. JEK.: Několik pokynů pro lepší službu v restauracích; Výroba zákazníků; Byl jsem na dovolené v DETAILII; Jak poskytovat úvěr a dostat pohledávky zaplaceny; Nápady do velkého horka; Příklad z Anglie - jak propagovat sbírky a dobročinnost; Neberte s sebou na dovolenou práci, ale oči; Jak zvítězit nad konkurencí; Jak si ušetříce čas i práci; Jak cvičit vedoucí a zaměstnance; JAN BRABEC: Příklady reklamy s vtipem; JAN BRABEC: Snižování cen při snižování důchodů je nesmysl; Jak použít přestavby k propagaci; Kolik stojí nedostatek taktu; JAN STRÁNSKÝ: Co chybí Sobotce?; O semenech, která nebyla zaseta; F. A. MARTEAU: Rozhovor s pařížskými aranžéry a příklady jejích výkladů; Nejdříve investujte do sebe sama; Příklady dopisů, které usnadňují prodávání; JANA BRABCOVÁ: Pohádka, jak vítáme u nás úředníka z dovolené; Co jsme viděli praktického - tři způsoby, jak udržet seznam adres živý; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky; Mají malí detailisté poskytovat úvěr?; Který z těchto plakátů se vám líbí?; Kalkulace a poznamenávání zboží v detailu; 5 základních předpokladů úspěchu při prodávání; KAREL HADRBOLEC: Dům od domu, od státu k státu, ze světadílu do světadílu; JAN BRANEC: Reklamní nezvyklosti; Používáte svého předního nebo zadního světla?; Povídka o reklamním odborníku a obchodníku; Životabudič nebo projímadlo?; Vedete svůj podnik opravdu k úspěchu?; Válka je i hospodářsky vyložené bláznovství; Sovětské a španělské propagační letáky; Co nového v Americe; Chcete-li při náborovém dopisu něco zdůraznit; Mezinárodní reklamní kongres v Paříži; JOSEF HENRYCH: Výklady k zahájení školního roku a podzimní; Jak pořádat soutěže pro získání osvědčujících dopisů; Proč podniky upadají; JAN BRABEC: Jak reklama zbrojí; Správný postup pro výkonné řízení práce; Co vše se děje za našich časů!; Měsíc září; Co jsme viděli praktického - dopisy, které prodávají po nákupu; BOHUMILA ČERMÁKOVÁ: Každému něco z Anglie; Jak zjednodušit evidenci zástupců; O změně a vývoji obchodních problémů v lidském životě; Mikuláš chudých dětí; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky exekucí na plat; Jsou různé druhy zvědavosti; JOSEF HENRYCH: 15 námětů pro podzimní výklady; Reklama jakou u nás nemáme; Jak velkou máte příležitost?; Stručný kurs jak zvýšit obraz a zisk; JAN BRABEC: Reklama, kterou musíme vidět; Proč obchodníci nechtějí umisťovati cenovky na výkladní skříni?; Dobrodružství v zemi budoucnosti; F. A. MARTEAU: Jak reklama zachránila hynoucí výrobu; KAREL BUCHTA: Jak může vésti statistiku malý podnik; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky - exekucí na svršky; Pohádka o třech druzích šéfů; Nové a dobré plakáty; Aby si zákazníci vážili vašeho kalendáře; JOSEF HENRYCH: Výklady dušičkové, mikulášské a pro zimní sporty; Kdy a jak používat vysekávaných prospektů a brožur; JAN BRABEC: Jak se časy mění - a reklama s nimi; JAN BRABEC: Velký úkol rozumných lidí v naší době; Vánoce - abyste měl z nich opravdu zisk; Detailista, který pořádá táboráky; Jak se těžká práce zástupce může státi lehčí; Výklady obchodu s obuví a s koloniálním zbožím; KAREL BUCHTA: Lepší způsob přidávání k platu; Co jsme viděli praktického - jak si hotel udržuje zákazníky; JAN BRABEC: Reklama vánoční a zvláštní; Pokyny pro reklamu letáky; Dovedete správně oceňovat?; Dobrodružství v zemi politiky; Co má darovat k vánocům obchodník; JOSEF HENRYCH: Jaké mají býti vánoční výklady; A ještě několik vánočních pokynů; Jak na to, abychom se nebáli slova Inventura; Silný muž potřebuje kolem sebe opět silné muže; Dopis úředníka šéfovi; Jak učinit práci zajímavou; Jaká je psychologie vaší firmy; Americká Better Business Bureaus; Byl jsem v tomto roce dobrým šéfem či vedoucím?; Sedm předpokladů úspěšného výcviku zástupců; JAN BRABEC: Jak zlepšit reklamu; OTO TOMAN (Liberec): Přijedete-li do Liberce, navštivte rovněž pana Tomana.

800 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK