Praha – Český fond výtvarných umění 1990
brož
134 stran
stav dobrý
popis stavu – odřené hrany
Česky-anglicky. OBSAH: I. HLOBIL: Připomenutí hodnoty stáří; P. KUTHAN: Barokní mobiliář a polychromie plastik; S. STRETTI: Transfer a retuš nástěnné malby; M. HAMSÍK: Restaurátorský ateliér Národní galerie; M. HAMSÍK: Historická technologie a znalectví; V. BERGER: Podkresba v malbě; M. HAMSÍK: Význam pojidel pro srovnávací studium historické technologie; M. PAVALA: Obraz světice, kolem 1340 - Praha, bývalá fara u sv. Haštala; M. PAVALA: Horšovský Týn, kaple kostela sv. Mikuláše (dvě vrstvy gotických maleb); M. PAVALA: Český Rudolec, kaple kostela sv. Jana Křtitele (předběžný průzkum got. maleb); J. ČOBAN, O. JEŘÁBKOVÁ: Pašijové obrazy v Olomouci, po r. 1500 (zlidovělé chiroscuro); P. BAREŠ, J. BRODSKÝ: Denní díly. Několik poznámek k pracovním postupům barokních freskařů; J. ČOBAN: Dřevěné konstrukce stropů a nosné omítky maleb v reprezentačních sálech barokních staveb; Nástěnné malby na skryté dřevěné konstrukci (Lazzarini, Schwartzbaum); I. E. DOETSCH: Michelangelovy fresky v Sixtinské kapli; JIŘÍ JOSEFÍK: Průzkum kostelů z okresu Rožňava; M. HAMSÍK: K technice české deskové malby 14. století. malba inkarnátu jako vývojové kritérium; A. NOVÁK: Mistr třeboňského oltáře. Funkce pojidla ve světelné aktivizaci barevné vrstvy; Katalog písemných pramenů k iluminační tempeře; J. TOMEK, D. PECHOVÁ: Pojidlo třeboňského oltáže; J. BLAŽEJ: Císař Jindřich a sv. Kunhuta (1520). K malířské technice podunajské školy; R. NAJDENOVA: Poznámky k malířské technice střeleckých terčů; K. STRETTI: Jacopo Tintoretto - Klanění pastýřů; R. HAMSÍKOVÁ: Paolo Piazza - Trůnící Kristus a P. Maria se sv. Františkem. Oltářní obraz v kapucínském kostele na Hradčanech; V. FRÖMLOVÁ: Malířská technika Petra Brandla a její zařazení do technologického vývoje malby v Čechách; J. NEUMANN: Metodické a filosofické aspekty Brandlova rukopisu; J. TOROŇ: V. V. Reiner - Obrazy valdštejnských předků (zámek Duchcov, hlavní sál); E. ZOULOVÁ: Litoměřický kancionál - rekonstrukce techniky kopií; J. ŽIVNÝ: Albrecht Dürer - Hlava staršího muže - (perokresba); J. ŽIVNÝ: G. P. Rugendas - Portrét Karla VI. (mezzotinta); V. FÖMLOVÁ: Polychromie kamenné plastiky v období krásného stylu. Okruh Mistra Krumlovské madony; M. NEČÁSKOVÁ: Sv. Apolónie, reliéfní dřevořezba 15. století (J. Hradec, kostel Jana Křtitele); J. ČOBAN, O. JEŘÁBKOVÁ: Reliéfy empory děkanského kostela v Mostě (kolem 1570); R. NAJDENOVA: Sv. Jiří na koni, reliéf 17. stol. (Konopiště, jiřská sbírka); J. NECKAŘ: Sochařská výzdoba varhan kostela P. Marie Sněžné v Olomouci; A. NOVÁKOVÁ: Vazba Strahovského evangelistáře; A. NOVÁKOVÁ: Kríž Záviše z Falkenštejna; J. BAUER: Analýza kamenů na Závišově kříži; J. SIKYTOVÁ: Pozdněgotická kasule r z. 1487. Technika výšivky zpracované do vysokého reliéfu; E. SYMONOVÁ: Renesanční kachlová kamna z Konopiště; E. SYMONOVÁ: Madona z Ježíškem z Růžkovy Lhotice (polychromovaná keramika); Historické prameny, Identifikace materiálu
100 Kč
Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.
VLOŽIT DO KOŠÍKU