Brno – Host 2014
obálka Zajíčková, Lucie
pevná papírová vazba s obálkou
510 stran
stav výborný
Psychologický román, v němž se prolíná příběh reálné osobnosti americké reklamy s osudy čtyř fiktivních partnerských dvojic v průběhu druhé poloviny 20. století a na počátku 21. století.
V roce 1938 uzavřela těžařská společnost De Beers Consolidated Mines smlouvu o spolupráci s nejstarší reklamní agenturou v USA N. W. Ayer a syn, aby zvýšila prodej diamantů. K posílení tradice zásnubního prstenu s diamantem přispěla Mary Frances Geretyová z textařského oddělení ve Filadelfii, která o devět let později vymyslela pro reklamní kampaň úspěšný slogan "Diamanty jsou věčné". Výjimečný prsten s dvěma diamanty, vytvořený klenotníkem v roce 1901, spojuje čtyři dvojice z různé doby, rozdílného věku, povah i společenského postavení. V roce 1972 se penzisté Evelyn a Gerard Pearsallovi z Bostonu připravují na návštěvu syna. Stále doufají, že nepodá žádost o rozvod a vrátí se k manželce a dvěma malým dcerám. V roce 1987 záchranáře Jamese McKeena, který má finanční problémy, trápí výčitky svědomí, že nemůže rodině zajistit lepší životní úroveň. V roce 2003 opouští zklamaná Delphine Petitová New York, kde prožila vášnivý milostný vztah k mladému houslovému virtuosovi. Jednačtyřicetiletá žena se vrací do Paříže k manželovi, kterého před rokem opustila. V roce 2012 nekonvenční altruistka Kate, žijící s partnerem a tříletou dcerou na venkově, organizuje gayskou svatbu svému homosexuálně orientovanému bratranci.
80 Kč
Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.
VLOŽIT DO KOŠÍKU