1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

KATEGORIE
AVANTGARDA BIBLIOFILIE, KRÁSNÉ KNIHY BELETRIE POESIE HISTORIE UMĚNÍ SPOLEČENSKÉ VĚDY ZEMĚPIS KNIHY S PODPISEM A AUTOGRAMY NOVINY, ČASOPISY A SBORNÍKY GRAFIKA, KRESBA, MALBA CIZOJAZYČNÉ MILITARIA PRAGENSIA STARÁ ŘÍŠE FILMOVÉ PLAKÁTY PLAKÁTY propagační a jiné, REKLAMNÍ TABULE VARIA (Sport, řemesla, karetní hry aj.) ŠACHY KUCHAŘKY (Jídlo, pití aj.) PŘÍRODNÍ VĚDY / MEDICÍNA VĚDA A TECHNIKA ANTIKA STARÉ TISKY, 19.STOLETÍ SCI-FI, KOMIKS, FANTASY, HOROR KOMIKS VÝTVARNÍCI EDICE EXIL ABSURDITY EROTIKA SVĚTOVÁ ČETBA NÁRODOPIS

161101. Pathé-revue : časopis všech kinoamatérů pracujících na 9.5 mm filmu. Ročník první až čtvrtý (1932-1935)

Praha – Pathé-klub
ilustrace Burian, Zdeněk
pevná papírová kartonáž (stav před konečným svázáním) se zlacenou ořízkou a s vevázanými obálkami prvních a posledních čísel
4 ročníky ve 2 svazcích: 36; 200; 188; 172 stran
stav dobrý
popis stavu – vazby jsou nedokončené; místy je v textu zatrháváno tužkou; titulní list třetího ročníku je trochu natržený

OBSAH: K založení klubu kinoamatérů -- MAC OLDIE: Tři kategorie -- Tabulka rozměrů promítnutého obrazu -- R. MAŠEK: Titulky zastavovací nebo průběžné? -- Vyvolávání inversních filmů -- Neúspěchy při vyvolávání inversí a jejich příčiny -- DRIMIB: Kinematografie a vyučování -- ZČK: Co filmovati? -- R.M.P.: P.S.P. -- Jak pracují oni a jak my -- M. BERT: Tabulka korespondujících clon -- OLSO: Amatéři, ozvete se! -- J. ŠŤOVÍČEK: Úvaha o možnostech amatérského zvukového filmu -- MIB: Několik poznámek -- Galerie klubovních pionýrů -- R. MAŠEK: Přebíjení kaset -- DRIMIB: Kinematografie a doba -- V. BEER: Úvaha o možnostech amatérského zvukového filmu -- I. začátečnický kurs Pathé klubu -- P. KOBLIC: Amatérská kinematografická reportáž -- ZDENĚK BURIAN: Galerie klubovních pionýrů -- ANT. BOR: Děti ve filmu -- P. KOBLIC: Mrtvé období? -- Porovnání světlostí promítacích pláten -- RMP: Pole ostrosti -- Konservování filmů -- P. KOBLIC: Netušené perspektivy v kinematografii -- CAKOV: Pětiletka Pathé -- FR. SLÁMA: Rám pro vyvíjení -- R.M.P.: Filmové formáty -- M. BERT: Rady začátečníkovi, které jsou principem i pokročilým -- P. KOBLIC: Něco o citlivosti k barvám -- V. BEER: O lepení filmů -- ZČK: Motokomoru snadno a rychle -- -CH-I-: Kdo je vinen? -- MIB: II. veřejné předvádění -- OLSO: Ze společenského katechismu pražského kinonávštěvníka -- CAKOV: Pathé klub Praha ve svém -- R.M.P: Film v přirozených barvách -- JOS. MANDA: Motokomora snadno a rychle -- P. KOBLIC: O desensibilaci -- B.P.: Ošetřujte své kasety! -- F. KYSELA: Levná projekční plocha -- A. THIERRY: Zařízení na filmování pod vodou -- ZČK.: Amatérská kopírka -- CH-Í: Práce na kopírce -- P. KOBLIC: Před prázdninami -- Co dělá naše soutěž? -- MAC OLDIE: Jak se dělá salát -- POZDÍŠEK: Co vydrží kamera Pathé 9.5 mm -- CH-Í: Něco o projekčních stěnách -- JAR. HAASE: Příjemné překvapení -- P. KOBLIC: O lučebninách, ve fotografii běžně užívaných -- J. POSPÍŠIL: Svět s jiné strany -- EWALD WEISS: Montážní film -- G. ACHER: Zařízení umožňující během snímku měniti clonu, aniž oko opustí hledáček -- RMP: Prázdná kaseta -- IVO: Barevný film -- RMP: Citlivost emulsí -- OLSO: Domácí kino -- R.M.P.: Je filmování drahé? -- Zvětšování z kinofilmu 9 1/2 mm -- FRANTA ŠTURMÁK: Abeceda filmaře -- FRANT. UHER: Inverse bez bělicí lázně? -- IVO: Proč, kdy a jak používáme filtru -- A. WEBER: Jedna z příčin neostrosti obrázků -- J. ŠŤOVÍČEK: Kinoamatér elektrikářem -- V. BEER: O filmech a jich příslušenství -- MAC OLDIE: Frikční epidemie -- FRANTIŠEK TICHÝ: Film v prvé osobě -- ZAHRADNÍČEK: Novinky na P.V.: -- IVO SOUHRADA: Efektní osvětlení -- J. ŠŤOVÍČEK: Kinoamatér elektrikářem -- A. BOR: Viráž -- P. RAŠUMKA: Před rokem -- M. BERT: Souvislost - Záběr - Detail! -- P. KOBLIC: Hypotéza o ptické sensibilaci -- MAC OLDIE: Umíte počítati? -- P. KOBLIC: Amatérská kinematografie přichází ke cti -- P. KOBLIC: Jak přiblížit amatérskou kinematografii amatérům fotografům! -- P.M. ROBERT: Titulky -- P. ROCHÝBA: III. veřejné předvádění amatérských filmů -- M. BERT: Filmař na lyžích -- P. KOBLIC: Kinoamatérská výstava -- ZAHRADNÍČEK: Úspěch, který zavazuje -- NORBERT HAVLÍČEK: Amatérská kinematografie na postupu -- M. BERT: Přesun -- P. KOBLIC: Poznámky k našemu poslednímu předvádění -- KAREL SMRŽ: O filmových tricích -- Fotočlánek -- P. KOLIC: Zvětšování z kinofilmu 9.5 mm -- R. DOKTOR: Komora Elta -- P. KOBLIC: Ze zákulisí naší I. výstavy -- IVO SOUHRADA: Rytmus -- R.M. PROCHÁZKA: Positiv iversí nebo kopírováním? -- F. UHER: Amatérský hraný film -- OLSO: Co bychom si přáli do svých filmothék? -- F. TICHÝ: Naše výstava -- Č. ZAHRADNÍČEK: Splněný sen -- HTK: Pozdě ale přece... -- F. POZDÍŠEK: Způsoby projekce -- E. RYML: Jiné možnosti s devítkou -- Lovci, umíte nabíjet? -- P. KOBLIC: Ke zvětšeninám na naši I. výstavě -- R. DOKTOR: Příklady táhnou... -- VLK: Jednoduché exposiční tabulky -- JAR. HAASE: Téměř bez zrna... -- KAREL SMRŽ: O filmových tricích -- P.M. ROBERT: Pojezd -- IVO SOUHRADA: Tonování a virážování -- P. KOBLIC: Některé méně obvyklé způsoby přípravy vývojek -- QUIDAM: Amatéři, uvažujte...! -- M. BERT: Motokomora a automobil -- IVO SOUHRADA: Další možnosti barvení filmu -- J. HATLÁK: Z dílny našeho amatéra -- M. BERT: Jak se dělá scenario -- KAREL SMRŽ: Triky, kterými se ušetří statisíce -- FRANT. UHER: Moje exposiční tabulka -- P.M. ROBERT: Pro ty, kdož začínají -- KAREL SMRŽ: Filmová avantgarda -- IVO SOUHRADA: Teleobjektiv -- Č. KRYSTLÍK: Film a hudba -- J. POSPÍŠIL: Život ve filmu -- M. BERT: Délka scény a rytmus -- OMEGA: Optická záměna -- P.M. ROBERT: Souvislost -- E. RYML: Obrazovost ve filmu -- F. KYSELA: Konečná úprava positivu -- P.M. ROBERT: Prolání -- F. KYSELA: Gumová vyvolávací vana na cesty -- M. BERT: Projekční stěny -- J. POSPÍŠIL: Filmová kritika -- ANT. BOR: Světelnost projektoru -- JINDŘICH KÖNIG: Levná panoramatická hlavice -- Amatérský film dobývá Prahy -- IVO SOUHRADA: Vánoční historie... -- A. BOR: Regulace světla projektoru -- JIŘÍ MATERKA: Poznámky k předvádění cenou poctěných filmů -- OMEGA: Světelnost projektoru -- P.M. ROBERT: Jak se také dá ztemnit... -- M. BERT: Svět ze 20 cm -- P.M. ROBERT: Lepení negativu -- J. POSPÍŠIL: Záměrná práce -- J.C. KOHOUT: Rytmický sestřih -- E. RYML: Od statiky ke kinofilmu -- BENJAMIN FAINSILBER: Jak nahlíží René Clair na amatérský film -- Atom věčnosti -- OLSO: Dublovaný film -- E. RYML: Turista a motokomora -- JINDŘICH KÖNIG: Můj biograf -- M. BERT: Pleteme se do řemesla? -- IVO SOUHRADA: Světlo v projektorech -- FR. KRYSTLÍK: Zdroje světla v kinematografii -- J.C. KOHOUT: Dělejte titulky v noci -- M. BERT: Němý či mluvený? -- FR. POZDÍŠEK: Dnešní kinoamatér v interiéru -- M. BERT: Duben -- M. PERRIER: Dokumentární film - chudý příbuzný -- NEJEDLÝ: Jednotlivé snímky -- L.P.: Úhly projekce -- FR. UHER: Stmíváček -- NEJEDLÝ: Jak clonit při změněné rychlosti -- J.C. KOHOUT: Na co promítáte? -- M. BERT: Ošklivá fotografie -- J.C. KOHOUT: Jsou vaše titulky rovné? -- P.M. ROBERT: Záhada projekční stěny -- M. BERT: Neviditelný muž -- Š. KŘIVAN: Z ruky nebo se stativu? -- J. KRATOCHVÍL: Nejtmavší interiér -- M. BERT: Odrazové desky -- J. PRATOCHVÍL: Jiříčku, to nesmíš... -- M. BERT: Motokomora a vodní turistika -- OMEGA: Frikce -- NEJEDLÝ: Červený a zelený filtr -- NEJEDLÝ: Opravená inverse -- M. BERT: Modré světlo -- RENÉ-J. GARNOTEL: Objektiv -- J. SCHEIN: Cit pro metry -- B. JUNEK. Večer ve městě -- RED: Fotografie a komposice -- RENÉ J. GARNOTEL: Vyvolávání negativu -- M. BERT: Se štítem! -- V. ŠMEJKAL: Hledáme cestu, ale nebloudíme! -- NEJEDLÝ: Délka ohniska -- P.M. ROBERT: Co udělá pořádný amatér před odjezdem na dovolenou -- RED: Hloubky ostrosti -- M. BERT: Fotomontáž ve filmu -- Š. KŘIVAN: Levnější prolínačka -- E. SAS: Odstup přístroje od objektivu -- FR. DUDA: Panoramování -- I. SOUHRADA: Gradace materiálu -- ŠT. KŘIVAN: Fotoelektrické exposimetry -- JIŘÍ KRATOCHVÍL: Prach - největší nebezpečí filmu -- M. BERT: Levný spot -- NEJEDLÝ: Jak zacházeni s umělým osvětlením -- IVO: Fotoelektrické měřiče exposice -- M. BERT: Točí se... -- A. MAŠEK: Proč si neděláte titulky sám? -- M. BERT: Pevné ohnisko - nebo zaostřování -- ROB. M. PROCHÁZKA: Amatérská a školní kinematografie -- RED: Řízení clony během exposice, viditelné v hledáčku -- M. BERT: Vypočítání hloubky ostrosti -- NEJEDLÝ: Osvětlení interiéru -- JOSEF PLÍVA: Kinoamatérismus jinde a u nás -- C. CHARLOT: Školní kinematografie ve Francii -- OMEGA: Měření negativu -- POZDÍŠEK: Opravená inverse -- A. BOR: Zacházejte šetrně s elektrickým exposimetrem! -- Zvukový záznam pomocí gramofonové přenosky. Obsahuje též přílohy: O chemikaliích, užívaných při zpracování amatérského úzkého kinofilmu / František Kysela -- Amatérské reostaty a transformátory. I. / František Kysela

4500 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK