Praha – Pathé-klub
ilustrace Burian, Zdeněk
pevná papírová kartonáž (stav před konečným svázáním) se zlacenou ořízkou a s vevázanými obálkami prvních a posledních čísel
4 ročníky ve 2 svazcích: 36; 200; 188; 172 stran
stav dobrý
popis stavu – vazby jsou nedokončené; místy je v textu zatrháváno tužkou; titulní list třetího ročníku je trochu natržený
OBSAH:
K založení klubu kinoamatérů --
MAC OLDIE: Tři kategorie --
Tabulka rozměrů promítnutého obrazu --
R. MAŠEK: Titulky zastavovací nebo průběžné? --
Vyvolávání inversních filmů --
Neúspěchy při vyvolávání inversí a jejich příčiny --
DRIMIB: Kinematografie a vyučování --
ZČK: Co filmovati? --
R.M.P.: P.S.P. --
Jak pracují oni a jak my --
M. BERT: Tabulka korespondujících clon --
OLSO: Amatéři, ozvete se! --
J. ŠŤOVÍČEK: Úvaha o možnostech amatérského zvukového filmu --
MIB: Několik poznámek --
Galerie klubovních pionýrů --
R. MAŠEK: Přebíjení kaset --
DRIMIB: Kinematografie a doba --
V. BEER: Úvaha o možnostech amatérského zvukového filmu --
I. začátečnický kurs Pathé klubu --
P. KOBLIC: Amatérská kinematografická reportáž --
ZDENĚK BURIAN: Galerie klubovních pionýrů --
ANT. BOR: Děti ve filmu --
P. KOBLIC: Mrtvé období? --
Porovnání světlostí promítacích pláten --
RMP: Pole ostrosti --
Konservování filmů --
P. KOBLIC: Netušené perspektivy v kinematografii --
CAKOV: Pětiletka Pathé --
FR. SLÁMA: Rám pro vyvíjení --
R.M.P.: Filmové formáty --
M. BERT: Rady začátečníkovi, které jsou principem i pokročilým --
P. KOBLIC: Něco o citlivosti k barvám --
V. BEER: O lepení filmů --
ZČK: Motokomoru snadno a rychle --
-CH-I-: Kdo je vinen? --
MIB: II. veřejné předvádění --
OLSO: Ze společenského katechismu pražského kinonávštěvníka --
CAKOV: Pathé klub Praha ve svém --
R.M.P: Film v přirozených barvách --
JOS. MANDA: Motokomora snadno a rychle --
P. KOBLIC: O desensibilaci --
B.P.: Ošetřujte své kasety! --
F. KYSELA: Levná projekční plocha --
A. THIERRY: Zařízení na filmování pod vodou --
ZČK.: Amatérská kopírka --
CH-Í: Práce na kopírce --
P. KOBLIC: Před prázdninami --
Co dělá naše soutěž? --
MAC OLDIE: Jak se dělá salát --
POZDÍŠEK: Co vydrží kamera Pathé 9.5 mm --
CH-Í: Něco o projekčních stěnách --
JAR. HAASE: Příjemné překvapení --
P. KOBLIC: O lučebninách, ve fotografii běžně užívaných --
J. POSPÍŠIL: Svět s jiné strany --
EWALD WEISS: Montážní film --
G. ACHER: Zařízení umožňující během snímku měniti clonu, aniž oko opustí hledáček --
RMP: Prázdná kaseta --
IVO: Barevný film --
RMP: Citlivost emulsí --
OLSO: Domácí kino --
R.M.P.: Je filmování drahé? --
Zvětšování z kinofilmu 9 1/2 mm --
FRANTA ŠTURMÁK: Abeceda filmaře --
FRANT. UHER: Inverse bez bělicí lázně? --
IVO: Proč, kdy a jak používáme filtru --
A. WEBER: Jedna z příčin neostrosti obrázků --
J. ŠŤOVÍČEK: Kinoamatér elektrikářem --
V. BEER: O filmech a jich příslušenství --
MAC OLDIE: Frikční epidemie --
FRANTIŠEK TICHÝ: Film v prvé osobě --
ZAHRADNÍČEK: Novinky na P.V.: --
IVO SOUHRADA: Efektní osvětlení --
J. ŠŤOVÍČEK: Kinoamatér elektrikářem --
A. BOR: Viráž --
P. RAŠUMKA: Před rokem --
M. BERT: Souvislost - Záběr - Detail! --
P. KOBLIC: Hypotéza o ptické sensibilaci --
MAC OLDIE: Umíte počítati? --
P. KOBLIC: Amatérská kinematografie přichází ke cti --
P. KOBLIC: Jak přiblížit amatérskou kinematografii amatérům fotografům! --
P.M. ROBERT: Titulky --
P. ROCHÝBA: III. veřejné předvádění amatérských filmů --
M. BERT: Filmař na lyžích --
P. KOBLIC: Kinoamatérská výstava --
ZAHRADNÍČEK: Úspěch, který zavazuje --
NORBERT HAVLÍČEK: Amatérská kinematografie na postupu --
M. BERT: Přesun --
P. KOBLIC: Poznámky k našemu poslednímu předvádění --
KAREL SMRŽ: O filmových tricích --
Fotočlánek --
P. KOLIC: Zvětšování z kinofilmu 9.5 mm --
R. DOKTOR: Komora Elta --
P. KOBLIC: Ze zákulisí naší I. výstavy --
IVO SOUHRADA: Rytmus --
R.M. PROCHÁZKA: Positiv iversí nebo kopírováním? --
F. UHER: Amatérský hraný film --
OLSO: Co bychom si přáli do svých filmothék? --
F. TICHÝ: Naše výstava --
Č. ZAHRADNÍČEK: Splněný sen --
HTK: Pozdě ale přece... --
F. POZDÍŠEK: Způsoby projekce --
E. RYML: Jiné možnosti s devítkou --
Lovci, umíte nabíjet? --
P. KOBLIC: Ke zvětšeninám na naši I. výstavě --
R. DOKTOR: Příklady táhnou... --
VLK: Jednoduché exposiční tabulky --
JAR. HAASE: Téměř bez zrna... --
KAREL SMRŽ: O filmových tricích --
P.M. ROBERT: Pojezd --
IVO SOUHRADA: Tonování a virážování --
P. KOBLIC: Některé méně obvyklé způsoby přípravy vývojek --
QUIDAM: Amatéři, uvažujte...! --
M. BERT: Motokomora a automobil --
IVO SOUHRADA: Další možnosti barvení filmu --
J. HATLÁK: Z dílny našeho amatéra --
M. BERT: Jak se dělá scenario --
KAREL SMRŽ: Triky, kterými se ušetří statisíce --
FRANT. UHER: Moje exposiční tabulka --
P.M. ROBERT: Pro ty, kdož začínají --
KAREL SMRŽ: Filmová avantgarda --
IVO SOUHRADA: Teleobjektiv --
Č. KRYSTLÍK: Film a hudba --
J. POSPÍŠIL: Život ve filmu --
M. BERT: Délka scény a rytmus --
OMEGA: Optická záměna --
P.M. ROBERT: Souvislost --
E. RYML: Obrazovost ve filmu --
F. KYSELA: Konečná úprava positivu --
P.M. ROBERT: Prolání --
F. KYSELA: Gumová vyvolávací vana na cesty --
M. BERT: Projekční stěny --
J. POSPÍŠIL: Filmová kritika --
ANT. BOR: Světelnost projektoru --
JINDŘICH KÖNIG: Levná panoramatická hlavice --
Amatérský film dobývá Prahy --
IVO SOUHRADA: Vánoční historie... --
A. BOR: Regulace světla projektoru --
JIŘÍ MATERKA: Poznámky k předvádění cenou poctěných filmů --
OMEGA: Světelnost projektoru --
P.M. ROBERT: Jak se také dá ztemnit... --
M. BERT: Svět ze 20 cm --
P.M. ROBERT: Lepení negativu --
J. POSPÍŠIL: Záměrná práce --
J.C. KOHOUT: Rytmický sestřih --
E. RYML: Od statiky ke kinofilmu --
BENJAMIN FAINSILBER: Jak nahlíží René Clair na amatérský film --
Atom věčnosti --
OLSO: Dublovaný film --
E. RYML: Turista a motokomora --
JINDŘICH KÖNIG: Můj biograf --
M. BERT: Pleteme se do řemesla? --
IVO SOUHRADA: Světlo v projektorech --
FR. KRYSTLÍK: Zdroje světla v kinematografii --
J.C. KOHOUT: Dělejte titulky v noci --
M. BERT: Němý či mluvený? --
FR. POZDÍŠEK: Dnešní kinoamatér v interiéru --
M. BERT: Duben --
M. PERRIER: Dokumentární film - chudý příbuzný --
NEJEDLÝ: Jednotlivé snímky --
L.P.: Úhly projekce --
FR. UHER: Stmíváček --
NEJEDLÝ: Jak clonit při změněné rychlosti --
J.C. KOHOUT: Na co promítáte? --
M. BERT: Ošklivá fotografie --
J.C. KOHOUT: Jsou vaše titulky rovné? --
P.M. ROBERT: Záhada projekční stěny --
M. BERT: Neviditelný muž --
Š. KŘIVAN: Z ruky nebo se stativu? --
J. KRATOCHVÍL: Nejtmavší interiér --
M. BERT: Odrazové desky --
J. PRATOCHVÍL: Jiříčku, to nesmíš... --
M. BERT: Motokomora a vodní turistika --
OMEGA: Frikce --
NEJEDLÝ: Červený a zelený filtr --
NEJEDLÝ: Opravená inverse --
M. BERT: Modré světlo --
RENÉ-J. GARNOTEL: Objektiv --
J. SCHEIN: Cit pro metry --
B. JUNEK. Večer ve městě --
RED: Fotografie a komposice --
RENÉ J. GARNOTEL: Vyvolávání negativu --
M. BERT: Se štítem! --
V. ŠMEJKAL: Hledáme cestu, ale nebloudíme! --
NEJEDLÝ: Délka ohniska --
P.M. ROBERT: Co udělá pořádný amatér před odjezdem na dovolenou --
RED: Hloubky ostrosti --
M. BERT: Fotomontáž ve filmu --
Š. KŘIVAN: Levnější prolínačka --
E. SAS: Odstup přístroje od objektivu --
FR. DUDA: Panoramování --
I. SOUHRADA: Gradace materiálu --
ŠT. KŘIVAN: Fotoelektrické exposimetry --
JIŘÍ KRATOCHVÍL: Prach - největší nebezpečí filmu --
M. BERT: Levný spot --
NEJEDLÝ: Jak zacházeni s umělým osvětlením --
IVO: Fotoelektrické měřiče exposice --
M. BERT: Točí se... --
A. MAŠEK: Proč si neděláte titulky sám? --
M. BERT: Pevné ohnisko - nebo zaostřování --
ROB. M. PROCHÁZKA: Amatérská a školní kinematografie --
RED: Řízení clony během exposice, viditelné v hledáčku --
M. BERT: Vypočítání hloubky ostrosti --
NEJEDLÝ: Osvětlení interiéru --
JOSEF PLÍVA: Kinoamatérismus jinde a u nás --
C. CHARLOT: Školní kinematografie ve Francii --
OMEGA: Měření negativu --
POZDÍŠEK: Opravená inverse --
A. BOR: Zacházejte šetrně s elektrickým exposimetrem! --
Zvukový záznam pomocí gramofonové přenosky.
Obsahuje též přílohy:
O chemikaliích, užívaných při zpracování amatérského úzkého kinofilmu / František Kysela --
Amatérské reostaty a transformátory. I. / František Kysela
4500 Kč
Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.
VLOŽIT DO KOŠÍKU