1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

20. prosince 2024 — omluva

Vážení zákazníci, omlouváme se za dočasný výpadek pevné linky 222 222 226. Volejte na 737 878 957

Děkujeme za pochopení

KATEGORIE
AVANTGARDA BIBLIOFILIE, KRÁSNÉ KNIHY BELETRIE POESIE HISTORIE UMĚNÍ SPOLEČENSKÉ VĚDY ZEMĚPIS KNIHY S PODPISEM A AUTOGRAMY NOVINY, ČASOPISY A SBORNÍKY GRAFIKA, KRESBA, MALBA CIZOJAZYČNÉ MILITARIA PRAGENSIA STARÁ ŘÍŠE FILMOVÉ PLAKÁTY PLAKÁTY propagační a jiné, REKLAMNÍ TABULE VARIA (Sport, řemesla, karetní hry aj.) ŠACHY KUCHAŘKY (Jídlo, pití aj.) PŘÍRODNÍ VĚDY / MEDICÍNA VĚDA A TECHNIKA ANTIKA STARÉ TISKY, 19.STOLETÍ SCI-FI, KOMIKS, FANTASY, HOROR KOMIKS VÝTVARNÍCI EDICE EXIL ABSURDITY EROTIKA SVĚTOVÁ ČETBA NÁRODOPIS

20677. Filmový sborník historický 2, 90 let vývoje čs. kinematografie - příspěvky z konference

Praha – Čs. filmový ústav 1991
obálka Dušejovská, Eva
brož
283 stran
edice Sborníky - Historie
stav dobrý

1. vydání. OBSAH: JIŘÍ RAK: Obraz vzniku Československa v české filmové tvorbě dvacátých let; BOHDAN ZILYNSKYJ: Koryatovič - první český historický film; KVĚTA KOŘALKOVÁ: Film Zborov ve společenském a politickém kontextu přelomu roku 1938 a 1939; VÁCLAV MACEK: Kinematografie v Slovenskej republike (1939-1945); TOMÁŠ GRULICH: Osidlování pohraničí po roce 1945 a film; JAN BERNARD: Diskuse o pojetí rozvoje našeho filmu v první polovině roku 1948 ve filmovém tisku; IVAN KLIMEŠ: K povaze historismu v hraném filmu poúnorového období; JINDŘICH RŮŽIČKA: O podílu regionálních historiků na dějinách kinematografie (Metodologická úvaha s příklady Pardubic a Litomyšle); EVA PROCHÁZKOVÁ: Fotografický klub Orion; MILENA LENDEROVÁ: Počátky biografických představení v Hradci Králové (1902-1930); ANNA KUBÍKOVÁ: Vznik kina v Českém Krumlově a skladba filmů promítaných v něm v letech 1911-1936; EMIL ZVARÍK: Celoročný denný kurz pre kinetickú fotografiu v kinematografiu pri Škole umeleckých remesiel v Bratislave 1938-1939; VĚRA MATRASOVÁ: Archívní nálezy v oblasti českého dokumentu a českého animovaného filmu; HOLGER THEUERKAUF: Pražský sujet jako příklad pro analýzu motivu; EMILA LEHUTA: Režijné generácie v slovenskom filme ako periodizácia; AUREL HRABUŠICKÝ: Obrazová skladba slovenského filmu 1945-1970; JELENA PAŠTÉKOVÁ: K problému typológie filmových adaptacií prózy (náčrt slovenskej situácie do konca šesťdesiatych rokov); ANDREJ OBUCH: Štvrtá generácia slovenských režisérov hraného filmu - vzťahy a súvislosti; JIŘÍ PILKA: Počátky české filmové hudby; JAN CALÁBEK: Začátky vědecké kinematografie v Brně; MILAN NOVÁČEK: Československá vědecká kinematografie po roce 1945 (Československá společnosti pro vědeckou kinematografii při ČSAV); ZDENĚK MATHAUSER: Globály české filmové historie; JAN JAROŠ: Začátky českého myšlení o filmu; VÁCLAV MERHAUT: Filmová kritika zuřivého reportéra; STANISLAV ULVER: Estetika filmu Jana Mukařovského; MICHAL BREGANT: Filmová studie Vratislava Effenbergra; JAN SVOBODA: Poučení z činnosti Čs. filmového ústavu v letech 1945-1950; JANA HÁDKOVÁ: K filmové kritice šedesátých let; MARTIN CIEL: Informácia o súvislostiach slovenskej filmovej teórie, Jej prehistória v rokoch dvadsiatyhc a tridsiatych

150 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK